3000260503 |
Eines digitals per a una avaluació formativa |
2020-2021 |
Conferència. Primària-Secundària |
|
|
|
29/9/2020 - 29/9/2020 (1 hores) de 17:30h a 18:30h |
|
VT Curs a distància |
|
_ (A distància)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Síncron |
Organització |
ST al Baix Llobregat
|
| |
|
“Activitat en format virtual”
(col·labora CRP V) |
| |
Inscripció |
14/09/2020 - 27/09/2020 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La recerca educativa actual no deixa massa dubtes: l'avaluació formativa té un impacte clar en la millora dels aprenentatges dels alumnes. De fet, si l'avaluació és realment formativa, és indestriable d'aquest procés d'aprenentatge. Ens fa por llançar-nos-hi per l'excés de càrrega que això ens pot suposar? Veurem que la tecnologia també ens pot ajudar en aquest aspecte. Diverses eines ens faciliten aquesta avaluació formativa, especialment pel que fa a la participació dels alumnes, promovent la coavaluació i l'autoavalució.
|
| |
Objectius |
Identificar la funció de l'avaluació
Eines per a l'avaluació inicial
Eines per a l'avaluació formativa
Donar un bon feedback
Eines per a l'autoevaluació
|
| |
Continguts |
Funcions de l'avaluació
Eines concretes: Pear Deck, Formularis, Quizziz, Rubistar, CoRubrics
|
| |
Formador/a |
Jaume Feliu Agulló
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
|
| |
Certificació |
Per les característiques d'aquesta activitat, no es lliurarà certificat d'assistència
|
| |
Persones destinatàries |
Docents. Internivell.
|
| |
E-mail |
dtbaix@xtec.cat
|
| |
|
|